פדלים לאופניים

פדלים לאופניים – 3 סוגים לבחירה על בסיס סגנונך

אתה מחפש פדלים חדשות לאופניים שלך? אם לא, אתה צריך להתחיל לחפש. כולם כבר יודעים שקניית פדלים אופני הרים טובות היא אחד מרכיבי האופניים החשובים ביותר שאתה יכול לבחור כדי לשפר את חווית הרכיבה שלך. פדלים אופני הרים יכולות להפוך את הנסיעה שלך ליותר מהנה ונוחה. הם גם ישפרו את כושר הלב וכלי הדם והנשימה שלך. דוושות אופניים נהדרות לקרדיולוגיה יעניקו לך אימון עם השפעה נמוכה.

זה תמיד רעיון טוב לעשות קצת מחקר לפני שאתה קונה כל ציוד רכיבה חדש. כדי לקבל הבנה טובה יותר של סוג של פדלים אופני הרים שאתה מחפש, אני ממליץ לעשות הרבה מחקר באינטרנט. לדוגמה, אתה עשוי להיות מעוניין לרכוש כמה חלקי אופני הרים זולים באינטרנט. עם זאת, ייתכן שאינך יודע כיצד לבחור את סוג דוושת אופני ההרים הנכון. זה רעיון טוב, במקרה הזה, לעשות קצת מחקר באינטרנט לפני שאתה הולך לחנות.

יש חציית מדינה ודוושות, למשל. הם בעצם נוצרו לאותה מטרה כדי לתת לך את חווית הרכיבה הטובה ביותר. עיצוב הפדלים לאופניים שלך יכול להשתנות. זה רעיון טוב לבחור דוושת אופניים שמתאימה לאופניים הקיימים שלך. זה אולי נשמע מוזר, אבל אם אתם רוצים לשדרג את אופני ההרים שלכם, לא תרצו לקנות דוושות זולות שלא מתאימות לסגנון האופניים הקיימים שלכם. זה יכול להיות בזבוז כסף ואפילו בזבוז זמן!

בנוסף לסוג האופניים (כלומר, עליך לרכוש דוושות אופניים התואמות את היצרן ואת הדגם של אופני ההרים), עליך גם לשים לב לסוג הארכובה שתשתמש בה. ישנם שלושה סוגים של ארגזים שאתה יכול לקנות לאופניים שלך: הקונבנציונלי (כלומר, יהיה לך רק סט אחד של ארגזים לכל צד), כל סוג של דוושות מציע חוויית רכיבה שונה במקצת. כדי לעזור לך לעשות את הבחירה הנכונה, זה יכול להיות רעיון טוב לקרוא על שלושה סוגים עיקריים של רכיבה על אופניים.

הסוג הראשון של ארכובה שאתה יכול לרכוש עבור סט דוושת אופני ההרים שלך נקרא ארכובה קונבנציונלית. דוושות אלו זמינות בשני סגנונות שונים: קשה/רך וכפול/קשה. עם סוג זה של סידור דוושות, סביר להניח שתמצא את עצמך מקדיש יותר זמן לדוושות רכות יותר במהלך חוויית הרכיבה שלך. זאת משום שעליך ליצור מגע עם חומרים רכים יותר (כלומר, רגליך, ידיך, מותניך וידיך) בתדירות גבוהה יותר במהלך הרכיבה. מצד שני, כשתרכבו על דוושה קשה, תמצאו את עצמכם מתקדמים לאט יותר, מה שאומר שתבלו פחות זמן ביצירת קשר עם החומרים הקשים האלה.

דוושות כפולות הן סוג נוסף של דוושת אופני הרים שאפשר לקנות לשימוש בכבישים. ארכובה כפולה מספקת לך פי שניים מהמגע עם החומר הדרוש לך לנסיעה נוחה. זה יכול להיות נהדר אם אתה נוטה ללכת מהר יותר במהלך הנסיעה שלך. למרבה הצער, אפשרות זו יכולה גם להיות קשה יותר על הגוף שלך והמפרקים שלך. לכן, אם פעמים רבות אינך אוהב לנסוע מהר כל כך במהלך הנסיעה, כדאי שתשקול סגנון אחר של דוושה, כגון דוושת אופני כביש מסורתית.

סוג שלישי של דוושות אופני הרים שניתן לרכוש לשימוש באופני כביש נקרא ארכובה קבועה. ארגזים קבועים מאפשרים לך להחזיק סט אחד של דוושות לכל צד של אופנוע ההרים שלך. ניתן להתאים את הדוושות האלה כדי להתאים את רמת ההתנגדות, מה שנותן לך את היציבות והנוחות הדרושים לך ברכיבה על אופני ההרים שלך על פני שטח מחוספס או סלעי.

ישנם סגנונות רבים אחרים של דוושות שניתן להשתמש בהם באופני הרים. זה תלוי בך להחליט איזה סגנון עובד הכי טוב בשבילך כשאתה על אופני ההרים שלך. חשוב לזכור שאתה יכול לחסוך די הרבה כסף אם אתה קונה את דוושות אופני ההרים שלך באינטרנט. חנויות מקוונות רבות מציעות משלוח חינם, ואפילו מחירים נמוכים יותר ממה שתמצא בחנות אופניים.